zu

sâmbătă, 5 septembrie 2009

alegeri, optiuni

Ei da, fac parte din acea minoritate a romanilor, cea care a fost la vot. A fost o alegere de moment, un impuls. Mi-am zis ca noi romanii ne-am dorit prea mult aderarea la Uniunea Europeana ca sa ignoram aceasta zi. Ce am votat? Ei, aici pot spune ca nu are importanta raspunsul; pentru mine clasa politica actuala reprezinta un mare zero, reprezinta un grup de oameni fata de care eu inca imi fac datoria personala sa-i onorez prin prezenta la vot, prin negarea absenteismului. Pentru mine clasa politica actuala reprezinta o mare dezamagire. Nu am simtit niciodata ca un oarecare om politic se ridica la nivelul asteptarilor si nevoilor mele. Detest coruptia si circul mediatic pe care ni le servesc, detest modul in care se reprezinta. Si totusi merg in continuare sa votez din respect pentru tinerii care au participat la revolutia romana sau ce o fi fost ea, din obligatie fata de cunoscutii mei care s-au stins in ‘89. Ma intreb uneori insa, ce atitudine ar fi avut ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu