zu

marți, 8 septembrie 2009

ani risipiti, ani castigati

ani risipiti
























Ani frumosi , ani pierduti , ani irositi ca fum de tigare, unde va ingramaditi sa zburati ? Ati fost efemeride zburand catre cat mai inalt, neinduiosate de ochii mei verzi. Ati fost flori firave presate intre file de carti, amintind de furate vacante, faramitandu-si petalele violete neresuscitate de amintirile mele dragi. De ce ma mangaie prezentul cu inca o panseluta trecatoare gata sa se adauge in ghirlanda florilor de nu-ma-uita, aninate de pomul vietii mele, daca imi simt ochii goi si sufletul atat de dezamagit de balanta vise-impliniri, sperante-deziluzii... Cat de mult am avut sa ofer si cat de putin am putut sa daruiesc celor de dincolo de portile ferecate cu lacate de indiferenta si plumb. Cum am putut sa aleg pentru a iubi persoane atat de insensibile si atat de adanc inradacinate in prozaic si anost? Iubirea matura nu cere schimbare si prefaceri, nu cere dovezi si marturii planul pe care se implineste este cel al sufletului altruist, al inimii care sangereaza cand cel iubit sufera si care trepideaza de fericire cand el se bucura. Miracolul iubirii e cand doua suflete care gandesc la fel isi gasesc salas in doua inimi gemene. Eu nu te-am gasit pe tine, cel de dincolo de oglinda viselor mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu