zu

luni, 14 septembrie 2009

inima de piatra


























Ma vreau disparuta in singuratate si uitata de lume. Vreau inima de piatra sa-mi solidific tristeti si indoieli, dureri si lacrimi. Vreau patura de gheata si zapada sa-mi ascund fata, sa nu mai trebuiasca sa rad cand imi simt sufletul insangerat, sa nu mai am zambet si voce calda pe buze cand vreau sa strig .Vreti prea mult voi cei de alaturi dar inima nu-mi mai apartine, e cufundata in zadarnicie ... Si totusi inima de piatra a planetei simte durerea intregii lumi si otrava intregului pamant ce se distruge incetul cu incetul prin poluare si razboaie, prin distrugerea ecosistemelor si modificarea ordinii firii stabila de milioane de ani si zdruncinata in ultima suta de ani. Totusi inima cea vie a planetei are stransa in nemarginirea sa enorm de multa durere... Eu nu sunt decat un fir de praf trecator cu ganduri si tristeti de furnica in acest imens camin - Terra. Totul e trecator, poate si durerea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu