zu

marți, 20 octombrie 2009

.preferatii mei.

Marturisesc, nu stiu cu ce sa deschid pps-urile asa ca nu-mi mai trimiteti asa ceva. Daca sunt amuzante sau pretins amuzante nu-mi pasa, mai bine pozele cu preferatii fiecaruia. Eu, una, sunt acum in convalescenta sufleteasca dupa ce Lucas a parasit Oamenii lui Paco, serialul meu preferat la care nu-mi trebuie autocontrol sau intrebuintarea vreunui procent din IQ-ul personal pentru a rade din tot sufletul la situatiile fanteziste si ineptiile personajelor. Cateodata e bine sa le mai dai frau liber laturilor recesive din psihicul tau, laturi care sunt tinute sub excesiv control. Deci liber la comedii trasnite sau la telenovele cu actori/actrite bune. De ce sa ma dau mare ca sunt anti telenovele, ca dispretuiesc posturile care le difuzeaza si pe cei/cele care le urmaresc, daca eu nu am urmarit decat cateva episoade dintr-o telenovela( doar de dragul lui Osvaldo), asta nu inseamna ca impart societatea in anti si pro privitori de telenovele. Sau manelele, daca eu sunt anti manele trebuie sa ii consider inapoiati pe cei carora le place acest gen muzical? Fiecare e liber sa sinta un anume ritm, numai sa nu dea muzica tare si sa ma oblige sa-l dispretuiesc pentru asta. Rockul e acceptat de toata lumea? Sau jazzul? Nu. Asa ca, liber la muzica de orice fel. Mi-ar place sa stiu ca nu sunt unica in preferinte, ca altii gandesc la fel insa lumea ar fi monotona fara diversitate.


























































4 comentarii:

  1. Fiecare are gusturi diferite.Mă bucur că accepţi diversitatea....Articolul tău ne ajută pe toţi să fim mai permisivi faţă de cei din jurul nostru.Felicitări!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristian trebuie sa fim liberi sa avem preferinte si sa nu fin catalogati preconceput pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este....Din pacate, daca cineva nu este ca noi imediat îi punem eticheta.Eliminam aceasta persoana de langa noi pentru ca nu corespunde tiparelor noastre.Insa nu generalizez.In continuare suntem un popor conditionat pana in maduva oaselor....:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cata dreptate ai Cristian, la fiecare pas ne lovim de persoane care judeca oamenii fara sa-i cunoasca, fara sa doreasca sa stie cauzele unor fapte.

    RăspundețiȘtergere