zu

joi, 4 februarie 2010

LEAPSA - PHENOMENAL WOMAN

Am primit de la Erys o leapsa (initiata de Evergreen) careia ma supun cu drag.
Regulile:
- o poezie dedicată femeilor din blogosferă
- o fotografie cu voi (sau părţi din voi) unde sunteţi fenomenale.

Iata cateva versuri proprii:

Ce bine ar fi daca am avea ragaz,
sa ne oferim prilejul,
sa zabovim o clipa la masa tacerii.
O avem in fiecare casa
asezata intre patul in care culcam cu
grija,
in fiece seara, visele programate
a fi visate
si cosmarurile primite asa
ca diversitate,
si fotoliul din care
privim si gazduim
lumea din monitor
si TV.
Masa aceasta are cate scaune
vrem .
Ea poate gazdui pasii oricui
vrea sa vina
si sa serveasca o ceasca
fierbinte de ceai imaginar.
Ne primeste
cu generozitate pentru o lunga
conversatie
cu buzele strans lipite si cu
sufletul larg deschis spre visare si reverie .

sau:


Mi-am dumicat dorurile in firimituri si le-am risipit pe pervazul imaginatiei,
Pasari mari, albastre, cu aripi evantai, le-au luat in cioc si le-au saltat in inalt.
Ochii lor sorbeau inaltimi si adancimi , oglinzi de oceane si rotunjimi de coline,
Ce pulsau a maree, odata cu inima mea, cea inundata de siroirea sangelui meu, fierbinte.
Mi-am lasat gandul sa curga torente peste masa ta de scris, chiar si peste calimara ta,
Acoperind totul cu o magica stralucire,o calda contopire a literelor in cuvinte.
Si iar m-am lasat rapita in zborul inalt, ca aburul involburat ce s-a inaltat din jgheabul faurarului,
Cand si-a calit unelte magice, zale si sabii cu care sa rapuna imaginarii dragoni ai gandului.




Si iata si un fragmentel din mine, o imagine (de acum aproape doi ani) in care ma simteam fenomenal.

3 comentarii:

  1. Multumesc pentru poezii...pline de suflet si traire. Reusit leapsa si vreau sa stiu ca te simti fenomenal si acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Erys, mersi. Incerc sa ma simt la fel, ramane de vazut daca si reusesc...

    @Elza e firul cu care m-am interconectat la stiinta, cica nu m-am scurtcircuitat cu el, inca.... :))

    RăspundețiȘtergere