zu

duminică, 27 februarie 2011

tears of rain

5 comentarii:

  1. Buna seara,
    imi cer iertare ca va deranjez dar vin cu rugamintea la d-voastra de a publica pe blogul d-voastra un logo cu blogul pe care il detin http://safimoameni.blogspot.com/
    doresc sa ajut si eu la randul meu.astept raspuns la pagina mea de e-mail placintavlad@yahoo.com sau comentariu pe blog.Multumesc pentru intelegere

    RăspundețiȘtergere
  2. E o ploaie ce tot picura de ani de zile si pe csre nu o pot risipi cu o alta postare. Mi-e dor de prietenii virtuali de aici, brândusa, pifuneata, andrei s. , dinu, erys, ib, p. , adevarul de pretutindeni, ... mare parte din blogurile lor sunt abandonate, dar aici a fost o parte din ce am gandit si am simtit o scurta perioada din viata mea, pe care o rememorez recitind... am incercat sa recuperez contul si emailul dar mi a fost imposibil

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca acea persoana care s-a distrat facandu-mi imposibila intrarea in propriul blog, sa se fi maturizat psihic in acest lung timp... imi pare doar rau dupa vechile postari din weblog, poezii dragi, pe care nu le aveam publicate public si care s au pierdut.

    RăspundețiȘtergere