zu

luni, 14 septembrie 2009

Farame de ganduri cu aroma de cafea





















Localizare in timp: prima saptamana de cand sunt preponderent vegetariana, a doua zi de concediu, a treia zi de cand ma simt bine dupa gripa (se putea s-o ratez macar pe asta?). Voiam sa enumar si faptul c-am devenit abstinenta la cafea dar nu, nu inca sau n-ai sa vezi.
L-am visat azi noapte pe M. , i se intamplase o nenorocire insa la finalul visului se facea ca avea mana amputata mai jos de cot, m-am trezit ingrozita, bine ca a fost doar un vis, slava cerului.
Incerc sa-mi ajustez felul de a fi, mi-as dori mai multa retinere, mai putina dorinta de a riposta la gesturi care ma sicaneaza, mai putin venin in replici fata de viperine.
Ma ingozesc cate lucruri lasate nerezolvate s-au aglomerat pe lista mea de prioritati si parca vin in cascada. Persoana mai degraba impulsiva, am ajuns sa-mi doresc sa-mi organizez prioritatile ca pe un sifonier cu haine perfect aliniate pe categorii, sa nu mai simt timpul sfidandu-ma.
G mi-a demonstrat inca o data care e pozitia lui vis-a-vis de noi, vis-a -vis de propria constiinta, ma dezamageste felul in care isi tradeaza propria persoana, imi doresc ca trezirea sa nu-i fie dramatica sau tragica...
Ma amuza, dar in felul acela nu prea vesel, imaginea de contestatoare a gesturilor neadecvate pe care mi-am facut-o in ochii lui G, A lui E, a colectivului in care lucrez. Dramatizez, dramatizez si nu-mi place sa taxez la sange, greselile proprii le transform in tragedii colosale, o singura persoana ramane imuna la felul meu de a fi, M.
Calatoresc uneori printre amintiri si raman uimita cata luciditate mi s-a adunat in suflet chiar daca uneori ma intorc la un ucigas la locul comiterii crimei, adica in acele amintiri.
Ma asteapta o saptamana incarcata si tensionata, e deci momentul sa ma mobilizez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu