zu

luni, 14 septembrie 2009

spovedanie profană

spovedanie profana



























Sfante regim disociat, preasanctitatea voastra regim Atkins, iertare! Iertare va cer caci am pacatuit inaintea voastra! V-am tradat cu necredinta caci ispita a fost peste puterile mele. Am mancat o inghetata plina de calorii (am halit-o fara remuscari) si am pacatuit cu gandul privind formele ispititoare ale unei felii de pizza. M-am desfranat cu mirosul unui snitel de pui si stiu, nu am scuza. Am privit cu dispret paharul de apa plata si am ravnit o gura de prigat. Pot oare a mai gandi ca mai pot fi primita in loc cu liniste sufleteasca, loc cu verdeata, hipocaloric si predominant vegetarian? Mai pot mosteni imparatia celor fara celulita? Promit sfintiilor voastre ca ma voi pocai si voi face penitenta, iertare va rog. Voi face matanii si ore suplimentare de aerobica, zece abdominale in plus pentru gandurile mele abominabile. Voi citi de zece ori "acatistul" alimentelor si al cantitatilor permise. Asa sa-mi ajute sfantul cantar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu