zu

luni, 14 septembrie 2009

romantic dream


Imi doresc un amurg muiat in nuante de dor
Sa-mi aline irisi si ganduri ce dor...

















Iar pupilele, muiate-n cerneluri de noapte,
Sa-mi odihneasca visand curcubee de pleoape.






















Imi doresc un orizont unduind bleu-vioriu,
Pulsandu-mi in vene, calm, monoton, linistit, azuriu...























Si nopti ca margele de safir cu licariri instelate,
Sa-mi risipeasca taceri, temeri si clipele-incordate...


















Cu bizare furtuni si rapaieli racoroase,
Cu siroaie scurgandu-se obsesiv peste case...
















Cu nopti linistite in lumini palpainde,
Si zambete calde reflectate-n oglinde...















Cu miresme de roze si acorduri vibrande,
Cu timpul ce curge cascade-secunde.
















Cu poeme citite din tomuri uitate,
Rostite ca Torra, soptite, visate...























Cu dimineti insorite, muiate-n lumina,










Cu nisp presarat de-a pasilor vina...


















Si nori desenand inimi pulsand
Poezii de lumina pe cer recitand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu