zu

luni, 14 septembrie 2009

singuratate-n oglinda











Cat de mult ni se interfereaza vietile cu ale celorlalti! Alegem variante, depunem eforfuri spre implinirea aspiratiilor si... Azi, pentru mine, deznodamantul nu sta in mainile mele. Ce-mi doresc nu coincide cu visele celor de langa mine. Nu stiu de ce, ceea ce sunt nu corespunde exigentelor unora. Poate au un alt model in minte insa rolurile de viata pe care trebuie sa le onorez par a fi contradictorii. Si cu cat ma sfortez mai tare cu atat simt ca se dezintegreaza bucati din eul meu. Sufletul ce-mi apatine imi este uneori atat de strain... Cea mai draga fiinta de pe pamant, pentru mine, sta sa se stinga, iar eu trebuie sa port o masca creata din zambete si minciuni cu care sa-o amagesc si sa-i dau sperante... Oare vlastarul trupului meu imi va suplini haul sufletesc ce incepe sa mi se adanceasca cu fiecare zi in inima? Cand o astfel de durere sta la panda sa te doboare, stilul de viata al celorlalti cu puerilitatile lor, cu tipicurile inutile, iti dezvaluie cine iti este cu adevarat aproape. Iar eu simt ca nu imi mai este nimeni cu adevarat aproape, acum cand imi este atat de greu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu